husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Praktikstress, julstress och städstress.

Kategori: Allmänt

Jävla fan alltså, tänkte inte skriva nått om praktiken för bara tanken får mig att må illa. Högskolan är sämst och dumförklarar en när man ber om hjälp. Fick ett mail från praktikansvarig där han skriver att det är studenten som har ansvar att fixa praktikplats. Tro mig, jag har gjort ALLT. Han avslutade mailet med att fråga om jag ville gå till honom och prata om min situation... varför skulle jag vilja det när han raden innan skrev att han inte skulle hjälpa mig? SÄMST HLK!


  • Dessutom är det jul snart, har massa paket att köpa. Dumma tomten att han inte finns.
  • Måste städa mitt äckliga rum också, och lägenheten eftersom folk flyttar ut och städar inte efter sig. Har en miljard bananflugor i köket, tur att jag inte har nån mat kvar.
  • Barn dör av svält.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: