husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Redan höst?

Kategori: Allmänt

Även om jag absolut älskar hösten måste jag säga att jag inte är klar med sommaren än. Fick jobba hela sommaren så orkade inte göra något annat än att sova när jag fick en ledig stund. Dessutom var detta året det första på tre år som jag inte åkte på festival, och det känns lite trist. Det ända jag orkade med var en heldag på härliga Lisseberg. Och det var så värt.
Och nu skulle jag ha åkt till Ullared, men det får vänta. Skulle kännas drygt att behöva hoppa omkring på kryckor bland alla plastpåsar och fantaster. Funderar dock på att ta mig till Paris eller London, bara över en helg sådär, för det är så fint och trevligt med ett litet ombyte. Men som sagt, det blir efter att benet mår bättre.
Nu ska jag skutta iväg en mini filmkväll. Det kommer bli awesome. Ha en fin kväll så hörs vi sen!
Jag i London hösten 2007.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: