husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Sex med RPattz?

Kategori: Allmänt

Snart är det dax för en tripp till drömmarnas land. Själv har jag gjort sjukt skumma saker i mina drömmar. När jag var runt 7 började jag ta livet av mig själv när jag drömde mardrömmar. Funkade hur bra som helst! Detta gjorde jag så lätt för jag visste att det var just en dröm. Idag är jag så dålig på att avgöra om det är en dröm eller inte. Här om natten drömde jag om Robert Pattinson, men jag dissade honom eftersom jag har pojkvän. Fy vad jag kände mig dum på morgonen... Har också nyligen haft godis drömmar, men inte ätit något för att vara "nyttig". Hur kan man inte vakna arg när man fattar att man kunde ha ätit hur mycket som helst utan att det hade räknats?! Gaah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: