husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Det som fastnade på bild.

Kategori: Allmänt

Hittade lite roliga bilder på facebook som inte år så jätte relevanta nu i dagslägen, men ändå mysiga. Vissa är från typ 3 månader sen, medans andra är 1 vecka. Vi talar i cirkusmått.
En jätta viktig sak hände: Jag införskaffade mig en ny kaffemugg<3<3 God knows I love them!
Emma kom och hälsade på i Örebro! Vi hade så sjukt kul. Strömpis på fredagen var epic. Och Emma var fullast;) Vet inte riktigt hur mycket pengar vi gjorde av med på mat den helgen. För att sammanfatta det hela kan vi konstatera att norrmänn är snåla, Emma och Pierre inte drar samma slutsattser till att allt är relativt och att jag blir glad när jag dricker.
Nu i helgen var vi i Stockholm och våldgästade sötisen Madeleine. Vi träffade hennes bror också vilket var en bonus. Här är vi i sky baren men drink nr.2. Notera att hennes bror inte är med i bilden, inte heller Madeleine, för hon tar kortet.
Och här är världens bästa skylt. Denna stötte vi på efter en tripp till naturhistoriskariksmuseet. Varför gick vi dit? För att det finns bara ett sånt, i ett Stockholm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: