husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Nakenvandring @ Örebro

Kategori: Allmänt

Har spenderat förmiddagen med att som vanligt överklassa mamma i ett parti fia med knuff. Det fanns kaffe också, och ni vet hur jag känner inför denna knarkliknande dryck, vilket verkligen toppade min morgon. Kommer dessutom vara själv här hemma ikväll så jag ska rent demostrativt gå runt naken i huset bara för att jag inte kan göra det hemma i lägenheten i Jönsbo. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer, funderar på att införskaffa mig lite heligt vin och fira att det är onsdag, som en mjukstart vad som komma skall nästa vecka avec kåren med Pämms och liknande typer. Övriga känslor jag har är att jag ogillar att Stockholm finns, att kaffet i min mugg är borta och att det kommer bli vinter om 6 månader. För mig är glaset halvtomt idag.

Cåre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: