husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Smygfilmat sex?

Kategori: Allmänt

Jag kom på sådär lite hastigt och lustigt att VätterHem satt upp en kamera i källaren till våran tvättstuga utan att säga att det fanns en sån där när den väl var ditfixad. Varför gjorde de så för? Visst att om pyromanen inte är medveten om att hon blir filmad och kliver in i fällan, men för oss som inte är nere i källaren för att elda fastnar ju också på film. Min tankegång goes crazy; har jag gjort något oheligt i källaren det senaste året? Ja, det blir en lista.
  • Sprungit ner för att hämta min tvätt iförd i endast en morgonrock och lila ansiktsmask.
  • Varit nere och spionfotograferat saboterade dörrar med Pämms till VätterHem.
  • Har säkert haft springtävling med mig själv, och förlorat.
  • Åkit longboard.
  • Gått igenom i ett fint berusat sick-sack mönster efter en kväll på kåren.
  • Inte haft sex! Tack gode gud för det.
  • Bråkat men en tönt när jag var utklädd till vampyr.
Känns som att de borde ha skrattat sig igenom bandet om alla i huset 98-100 får lika knasiga ideer som jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: