husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Varför....?

Kategori: Allmänt

....tog jag inte med mig min Dita von Teese bok för? Blev så sjukt sugen på att sitta och bläddra i något med lite text (förutom veckans NU, Hänt Bild och alla andra hjärtenära tidningar), för den boken är speciell. Jag läser INTE böcker. Det går totalt emot mina principer. Hatar det verkligen, det tar lång tid och man hinner glömma vad som hände i början. För att inte tala om pappersslöseri: save the forest, by a DVD. Eller köp en i Ipad! En sån är ju toppen bra, då kan man ju antingen läsa eller kolla på film och eftersom det är samma pryl så gör man ju nästan samma sak också; "padda". Eller? Jag får oftast höra av bokfantaster att jag inte gillar att läsa böcker för att jag är för lat, och det är jag visserligen när det kommer till vissa saker. Men hur många gånger hör man folk sitta och skrika när de läser en thriller/skräck på tåget? Händer aldrig. Hur många gånger sitter jag avslappnad och lugn när jag sitter och kollar på skräckfilm? Händer aldrig. Så för att dra en förhastad slutsatts tror jag att min kropp tar mer stryk av att kolla på skräck än att läsa om det, vilket efter alla skräckisar jag har sett borde ge mig nerver av stål och en kontition som en old school Gunde.


Skräck-Gunde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: