husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

En sorg. En lösning.

Kategori: Allmänt

Ett besök hos medicinmannen senare och min arm känns okej, om okej är smärtan som kan mätas vid en lättare förlossning. Hur som haver börjar kontorsdagen dra sig mot sitt slut och jag är pepp på grill hos mor ikväll. Dock måste jag tillägga att min cykel är paj, som jag skrev igår, och den är änn inte fixad. Lösning? Jo, en spray man sprutar in i däcket, har testat det förut utan vidare resultat. Det såg ut som att min cykel saggade ner trottoaren när jag cyklade. O nice. Men cykla måste jag göra, dör annars. Måste erkänna att det är min nypeppade Spotify lista som lockar mest, älskar att cykla och lyssna på musik.






Det som komma skall.

http://dagensblog.blogg.se/index.html

Kommentarer

  • Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

    sv: kul att du är med och tävlar om klockan och singeln:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

    2011-07-08 | 12:19:33
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här: