husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Skiiit.

Kategori: Allmänt

Igår fick jag ännu ett mail från South Dakota State University, och snart får jag mina papper därifrån och då blir det visum för hela slanten (ja, för det kostar att åka iväg, 1000 kr dit och 2000 kr dit, och 7000 på det där osv...) Dessutom såg jag att min skola ville att jag skulle fixa papper på alla de vaccinationer jag fått sen jag var bäbis vilket känns otroooligt överflödigt och segt. Och så måste jag ringa skatteverket, CSN och satan och mans moster...

Men mitt liv handlar faktiskt bara inte om att fixa massa papper till ambassaden eller multicultural office, jag kollar på True Blood också, som fan. Igår kollade jag 14 timmar, och jag kan ärligt säga att jag inte tror att människan är skapt för det, man mår skumt.'
Sen vet jag att jag inte skriver så mycket längre, men det finns en enkel anledning: Jag pluggar sista terminen i Jönköping och jag har fullt upp. I USA känns det som att det finns lite mer att skriva om eftersom det finns massa mormoner där. Och dom tycker jag om. Jättemycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: