husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Who´s afraid?

Kategori: Allmänt

Har precis kollar klart på säsongsfinalen i True Blood, och det var fanimej ett sjukt avsnitt. Lika många utropstecken blev det frågetecken så det ser ut som att det blir en säsong 5, awesomeness! Även om min True Blood hunger har avtagit lite denna gång är jag galet nyfiken på vad som hända skall. Gaah. Hur ska jag kunna sova efter det här?! Tror Eddie får fixa det. Annars har mitt humör varit sådär idag, magen knyter sig och jag är superstressad inför skolan och USA. Vaknade kl. 02.43 inatt och kunde inte somna om, satte mig och börja maila min kontakt person på SDSU om massa info som kan vara bra att ha. Puh. Sen kom jag på den superduper smarta (NOT) idéen om att tänka på dem som har det mycket jobbigare än mig själv. Det hela slutade naturligtvis att jag sitter och glor på en dokumentär om 9/11 vilket resulterar i tårattack och ännu mindre peppighet. Min hjärna är så sjukt överstimulerad. Om väggen är nära, ska man ta på sig en hjälm och springa in i den eller lägga benen på ryggen och dra åt andra hållet och hoppas på att den inte hinner ikapp?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: