husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

I´m in the States!

Kategori: Allmänt

Äntliiiigen! Nu börjar biterna falla på plats och efter 3 kaotiska dygn i Brookings, SD börjar jag fatta hur, var och varför saker är som de är här. Puh! Fick en seeg start när jag skulle flyga till Sioux Falls och en jävla bitterfitta till flygvärdinna började tjata om att jag inte fick ha med min mobil på flyget och hotade med att jag skulle bli satt i fängelse and whatever. Bitch. Hon kallde mig "mam" också. Hursomhaver kom jag tillslut fram till Brookings och mitt rum som i dagsläget är superfint. Jag har satt upp två feta posters på Edward Cullen och Jacob Black. För ni som känner mig lagom bra tänker "Ja men hon gillar ju Twilight. So?" och ni som inte känner mig speciellt bra tänker"Jävla n00b!" och ni som faktiskt känner mig vet att jag är ironisk med min väggdekor. Typ.

Jag har träffat en Malin här och vi hänger och gör det mesta tillsammans, det fann sig ganska naturligt då vi är de ända svenskarna på SDSU. She´s awesome. Vi har redan varit på Walmart 5 gånger sen i tisdags och utforskar allt det som finns att utforska här, som JCPenny, McDonalds, Burgerking och Subway... Alltså dom har nästan bara matställen här, vad ska vi göra liksom...
Sen är jag galet trött.... Kaffedax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: