husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Svartmögel heter det.

Kategori: Allmänt

Lol. Sen jag anlände till USA har jag mer eller mindre varit konstant sjuk. Mitt imunförsvar har totalt bara "eh nä jag tror inte det va". Hursomhaver var förra veckan åt helvete, och bara för att göra den ännu hetare tvättade vi våra kläder. Väl nere i tvättstugan hittade vi svartmögel. Wiho. Efter (typ) ett mail senare och vi ska flytta måndagen den 12 mars, alltså dagen efter vi kommer hem från Miami. Jag och Malin kommer att istället för att ha egna rum att dela på ett dubbelrum i Waneta Hall som ligger snäppet längre in på campus plus att det är billigare där. MEN: vi MÅSTE köpa meal-plan. Dom är så sjukt penga-kåta här så det är inte sant! De tvingar på folk att köpa försäkringar, speciella matkort som bestämmer vad vi ska äta osv. Aja. Jag är glad. Har haft ont i huvudet i veckor förmodligen pga möglet så jag är nöjd över att få komma härifrån. Har på något vänster lyckats hänga med i skolan och gjort riktigt bra ifrån mig. Får högsta i princip allt, bara språket som inte riktigt vill överföras till papper ibland bara.

To Malin, she can read my mind and make better sence of it than I can.
Thanks to my awesome media production class. You guys rock!
To my film instructor.
To my Ryan. Gosh I miss you...
To my bitch-lover Pepsi light.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: