husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Söndag, igen.

Kategori: Allmänt

Känns jättekonstigt att vara ledig på en helg, har jobbat 9 helger i sträck så det är nästan så jag saknar P4 och allt vad det innebär. Helgen har varit skön, har gjort absolut ingenting with capital I. Iofs drog vi på spelning i fredags och jag tog med mig Fia då hon har blivit gammal som gatan. Nuförtiden är det de temat som förfesterna brukar följa. Vi pratar om gamla barnprogram från när vi var små, rynkor som sakta kryper sig fram och om det faktum att om tre år är det 10 år sedan vi började gymnasiet. Sen att jag fyller 23 år om två månader vill jag inte ta i. Jag har fastnat på 21. När man är 23 är man gift, har barn, jobbar på nått lagom medelsvensson jobb samt upptäckt hur rogivande det är att sticka ullhattar. Eftersom jag inte sysslar med något av dessa kriterier kan jag omedelbums bli 23. NÄVER!
 


Kommentarer

  • robert säger:

    vilka fina tjäjor!

    2012-09-04 | 15:21:27

Kommentera inlägget här: