husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Den 13:de!

Kategori: Allmänt

Ser nu att jag inte skrivit något om hur det är i Italien, men låt mig lugna er med att det är jättebra här. Verkligen. Familjen kunde inte varit bättre, inte heller läget (centrala Imola hallååå?!?! Går typ ut på main street!) Cirka 30  minuter till Bologna och man kan lätt gå ut efter solen gått ner utan att vara rädd. Tog världens skönaste promenad igår kväll och satte mig vid slottet ett tag, 24 plus grader och allt kändes så sjukt bra. 
 
Idag har jag varit hemma med sjukt barn och kollat på Barbie filmer och italienska barnprogram. Ikväll ska jag med på middag med några av familjens kompisar som är från Kina (tror jag iaf, nått med kina, lost in translation..) och de kan tydligen engelska. Me likey!
 
Tills dess ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, som jag gjort heeeelt själv, man lär sig någon nytt varje dag;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: