husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Visst finns det onda människor.

Kategori: Allmänt

Detta inläggen skriver jag mest för mig själv, för detta måste jag få ur mig annars ruttnar hjärtat bort på mig. Jag ser mig ogärna som naiv, men sen kommer det stunder som dessa då jag måste ta ett steg tillbaka och reflektera över det som hänt. Jag har många egenskaper som ibland får mig att sätta krokben på mig själv, men som oftast tar mig till något nytt och positivt med många fina minnen därtill. Jag är spontan, passionerad och ser gärna det goda i andra. Detta gör att jag lätt kastar mig in i saker, förälskar mig lätt och fokuserar allt för mycket på det jag har satt ögonen på. Jag är helt enkelt skorpinon, svart på vitt, jag reflekterar mig blå och jag blir grön av avund. Denna gången gick det åt helvete, men inte på grund av att jag körde på som jag brukar i sann skorpion-anda, utan för att allt det jag hört, kännt och fattat tycke för var en stor fet lögn. Hur någon orkar ljuga för att orka tänka bort sin egna olycka med vetskap och men anledning att såra andra är mina kvalifikationer för en ond människa. Planerat, beräknat och dödligt, det kändes som att hjärtat stannade upp för en sekund förmycket. Denna skorpionen är förvirrad och ledsen, men ändå lättad. På nått sätt känns det som att de egenskaper jag jag besitter är just de som kommer ta mig igenom detta. Jag är i Italien, imorgon skriver jag in mig på skolan och vem vet vad som händer efter det? Jag vet att imorgon efter lite sömn kommer allt att kännas mycket bättre, för det gör det alltid. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: