husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

I'm back!

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Sverige och jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför det som detta land har att erbjuda. Efter nästan 5 månader med min vapendragare Malin och diverse andra roliga typer fick jag ta farväl av South Dakota och min pojkvän förra veckan. Få kan nog förstå hur det känns, som tur har jag Sara som vet precis hur det är, skönt att ha någon som varit i en liknande sits. Men flygresan gick väll bra? Nej, det gjorde den inte.
Original flighter - Sioux Falls till Chicago, Chicago till Stockholm = 12 timmar
Ändrade flighter - Sioux Falls till Chicago
(2 timmar senare flight ombokat utan att informera mig trots att jag var en bekräftad resinär, detta resulterade i att jag missade mitt Stockholms flyg och det var varken Uniter Airlines eller SAS problem att jag var fast i Chicago. Lyckades tillsist få biljetter till Stockholm av UA. Tack!Att vara fast i en terminal i 24 timmar har ju ingen dött av.)
Chicago till New Jersey
Notera att jag fick åka till Jersey för att komma med Stockholms flyget.
New Jersey till Stockholm
10 minuter in i flygturen får kvinnan brevid mig hjärtfel och vi får nödlanda i Boston. Suck. Efter 2 timmar fast på flyget i Boston lyfter vi och resan gick otroligt okomplicerat hela vägen hem. Puh.