husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Känner mig vis.

Kategori: Allmänt

Singel. Trodde inte det var möjligt att vara såhär glad efter att ha gjort slut med någon. Om jag träffar någon som får mig att känna mig såhär lycklig som jag är nu ska jag hålla fast vid den personen. Faktiskt. Men varje förhållande är en lärdom, och det jag har lärt mig hittills av mina förhållanden är:
  • Alkisar som knaprar antidepp är inget att ha. De är tråkiga och osociala.
  • Killar som spelar wow 16 timmar om dagen är oftast arbetslösa, tråkiga och fattiga.
  • Det är bäst att dra efter första stryptaget. Gäller även vid slag, tvingat sex och andra fysiska skadebeteenden.
  • Du är den viktigaste personen i världen, och det är du som ska vara lycklig med ditt förhållande.
  • Det bästa sättet att komma över en kille, är att komma under en annan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att höra att du är lyckligare och mår bättre nu, men mycket av det du skriver här är ju fruktansvärt utelämnande för ditt ex? Han verkar ju ha problem, och att hans vänner känner till allt detta kommer ju göra det mycket värre.

    2010-12-06 | 23:59:04

Kommentera inlägget här: