husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Måste lätta mitt hjärta.

Kategori: Allmänt

Vet inte hur insatta folk är i "bloggbråk", och de flesta grunnar sig i trams, men nu om det som hänt Paow och reaktionerna kring att hon var otrogen gör mig frustrerad. Jag försvarar inte hennes handlingar på något sätt, men let´s face it: hon är 17 år och hamnade i ett sällskap med alkoliserade människor som är famewhores. Jag äcklas av Jocksmock eller vad fan han heter, att lägga ut ett samtal där hon pratar med honom i förtroende där hon berättar allt och han ställer ledande frågor. Blä! Han var otrogen mot sin flickvän i tv, och dom skulle förlova sig. Han har ett klipp på sin blogg där han runkar och kommer på handen. Seriöst grabben, sluta hacka på Paow ditt jävla äckel. Och vad fan är grejen med Nemo?! Lågt av dig att ha sex med en som har pojkvän, men det är väll inte första gången det händer... Men som sagt; alkohol kan ställa till det, speciellt om man är omyndig; onödig ånger och krossade hjärtan. Alla som tycker Paow ska byta umgänge räcker upp handen. Jocksmock och Nemo: Klipp er och skaffa jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: