husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Sverigedemokraterna igen då...

Kategori: Allmänt

Fick en upprörd kommentar om mitt inlägg om Sverigedemokraterna av någon som tyckte jag hade fel om, ja, i princip allt. Men IKKE! Det jag skrev var åskiter jag hade, och jag tycker att deras valfilm är patetisk. Därimot finns det vissa påståenden som kna krävas källor, och självklart kan jag fixa det. Jag tolkar deras invandringspolitik som rasistisk eftersom Kent Ekeroth, Sverigedemokraternas internationelle sekreterare själv har sagt: "– Jag är orolig för Eurabia". Eurabia är en konspirationsteori, liknande den nazisterna hade om "judarnas hemliga maktnätverk". Oh neeej! Islam kommer ta över världen! Suck. Det kommer inte hända. Om arbetslösheten menade jag på att i Bjuv, där SD har flest antal väljare i procent, är var 15 invånare mellan 16-64 arbetslösa. 1+1=2?  Var bara en tanke..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: