husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Vodka och pamol?

Kategori: Allmänt

Jag är så sjukt fest sugen så det finns inte. Känner mig så onyttig när jag sitter i mitt rum hela dagarna. Well, knät känns bättre, kan trippa runt i lägenheten utan kryckorna så det går i rätt riktning i alla fall. Tror jag kan skippa kryckorna helt om någon vecka, vill till Ullared nu!
Vill tacka Gud för att han har hjälp forskare att uppfinna saker som voltaren, alvedon, pamol, nässpray och strepsils. Tack, och åter tack. Däremot tycker jag att man ska få köpa starkare värktabletter på apoteket, faktiskt. Om man är över 18 och inte har ett beroende av smärtstillande så tycker att man har rätt till att slippa ha ont. Det ända man kan få tag på är stark sprit som är sjukt effektivt vid smärta, men det kan man ju inte blanda med pamolen...




Får väga upp min oglamorösa vardag med en trevlig festbild. Snart hoppar jag ut ur kroppen av all rastlöshet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: