husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Bror + kanelkaffe = Nu händer det!

Kategori: Allmänt

Världens bästa snubbe kommer infinna sig i Penyland idag! Happyface. Ska bli så jäkla kul att ha honom hemma. Har dessutom bryggt kanelkaffe som är såhäääääär gott. Försöker hitta min inre duracelkanin så jag hinner göra mig iordning innan vi åker till mormor, men det verkar som att batteriet är felvänt, känns som att jag vaknade på fel sida av sängen idag. Hoppas på att kaffet gör mig lite mer easygoing, det brukar det göra. Tihi nu ska jag sitta och kolla tattoos, för ivår blir det av med Pämms.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej!

    Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.



    Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



    Vänliga hälsningar

    Madeleine

    2011-04-27 | 11:21:11

Kommentera inlägget här: