husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Jag skriver för ofta, jag vet.

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt vad som hände, glömde helt bort att jag hade en blogg som jag förr i tiden brukade ta mig tid att skriva i. Förlåt, det var inte meningen. Tycker om att vissa har gjort stora ansträngningar för att jag ska komma igång igen, som Emmas eviga tjat och gno, samt pappas trevliga morgon sms där han endast skriver: "Bloggen!" (ok, det hände EN gång, men i alla fall...)

För att verka viktig har jag haft otroligt mycket att göra. Praktiken går mot sitt slut likaså orken. Jag är så trött på att bo hemma. Saknar mitt lilla rum på Råslätt så otroligt mycket, det som är nymålat o allt. Men när jag kommer hem kommer jag sakna mamma, och att hon lagar mat och tvättar åt mig.
Den ljusa sidan av allt är att jag ska få tillbringa den större delen av våren i Jönköping, räknar med att vi ska toppa förra våren, som minst sagt var fantastisk. Vi ska dricka körsbärsvin, åka till Lisseberg, kåra som dårar och det onda måstat plugga. Jag och pämms ska till Stockholm också, för att varva dygnet och festa. Det kommer att bli kul. Tummen upp för det.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Tummen upp för uppdateringen! :D halv guldstjärna till dig ;)

    2011-04-09 | 22:18:01
    Bloggadress: http://trillgren.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Mera Blogg!!!

    2011-04-11 | 11:19:26

Kommentera inlägget här: