husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Nyheter24 är äckliga.

Kategori: Allmänt

Tänkte förgylla min nyvakna hjärna med lite nyttig kunskap om vad som händer i världen, och eftersom jag alltid läser aftonbladet.se, na.se och jnytt.se tänkte jag testa på något nytt, så det blev nyheter24.se. Vet inte riktigt vad det är de försöker att ge världen om jag ska vara helt ärlig. Visst, några osmakliga nyheter måste man som nyhetssajt publicera, tänkter på mordet på Eva här ifrån Örebro, det är något man måste informera om. Med det sakt så verkar det nästan vara sådanna nyheter som nyheter24 strävar efter att skriva om och publicera, eller hade jag otur men min förmiddags surfning? För att ni ska få grepp om vad jag menar, plockade jag ut några rubrikar som fanns uppradade på nyheter24.se:

Hade sex med död

mammas kropp

Tvillingar levde med mammans nakna lik

Död mamma låg i frysen – i 20 år

För lång för kista – högg av benen

Finns mer, ta en titt vettja. Notera att ingen är inrikes nyheter och att ingen är från Asien eller Afrika, har hört att det händer ganska sjuka saker där också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: