husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Sista dagen på prakkan.

Kategori: Allmänt

Känns så konstigt att det har gått så fort. Samtidigt när jag tänker tillbaka på de månader jag har varit här så har jag hunnit med så mycket och haft väldigt trevligt, men jag känner ändå att jag är färdig med Kumla nu. Är både glad och lättad över att de gillade filmerna jag gjorde, och jag är med tanke på mina resurser nöjd med dem också. Kommer bli kul att få vara med och joina i den framtida akutgruppen i Jönköping, även om det bara rör sig om några månader innan USA.

Nu har vi i alla fall fikat, och jag fick presenter:D En ny dataväska eftersom min jag använt har gått sönder. Och så fick jag ett kort som dom hade skrivit massa gulligt på, och lite småprylar som kommer vara otroligt användbara. Well, nu ska jag återgå och skriva utvärderingen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: