husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

So far 2011! Listan är tillbaka!

Kategori: Allmänt

Kollar av vad jag har hunnit med hittills.
(x) Rökt
(x) Snusat 
( ) Drogat
( ) Stulit en bil
( ) Hånglat med samma kön
(x) Sovit i samma säng med samma kön
( ) Blivit dumpad
(x) Dumpat någon - snarare ratat men ok...
( ) Haft sex på offentlig plats
(x) Myst med någon du tycker om
( ) Snattat 
( ) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex
( ) Blivit arresterad
(x) Gått på en Blind Date - Visst räknas Nässjö, Pämms?
( ) Ljugit för en vän
( ) Varit Utomlands
( ) Flygit flygplan
(x) Gått vilse - I Kumla, KUMLA!
( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa
( ) Gråtit dig till sömns
( ) Lekt tjuv och polis
( ) Sjungit karaoke
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
( ) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
( ) Fångat en snöflinga på tungan
( ) Dansat i regn
( ) Skrivit till Jultomten
(x) Fått ett sugmärke
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
( ) Blåst såpbubblor
( ) Grillat på en strand
( ) Åkt snowboard
( ) Genomgått en operation - Ge mig 3 månader...
( ) Varit förälskad i en lärare
( ) Haft sex med min lärare
(x) Sett en del av mig själv brinna - Om håret räknas så ja.
(x) Ätit sushi
( ) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) Gjort en snöängel
( ) Haft ett te-party
( ) Byggt ett sandslott
(x) Hoppat i en vattenpöl
( ) Hoppat i en lövhög
( ) Somnat i skolan/på jobbet
( ) Använt ett falskt id 
( ) Tittat på en solnedgång-och solupgång
(x) Blivit kittlad
( ) Blivit bestulen
(x) Blivit missförstådd
( ) Vunnit i en tävling
(x) Gått mot rött
( ) Blivit avstängd från skolan
( ) Varit i en bilolycka
(x) Haft kramp
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt - Glass?!
( ) Hatar ditt utseende
( ) Varit vittne till ett brott
(x) Skrivit ett kärleksbrev
(x) Fått en önskan inslagen
( ) Haft sex med ett djur - Alltså what?
(x) Smakat torrfoder till ett djur
(x) Kysst en spegel - Ingår i min morgonrutin.
(x) Sjungit i duschen - Ingår i min morgonrutin.
(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern - Ingår i min morgonrutin.
( ) Skrikit så att jag inte fått luft - Hahahaha.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar
(x) Stannat uppe hela natten
( ) Inte duschat på en vecka - Ewww!
( ) Haft en koja - Kunde vara fräck nu.
( ) Fångat en fjäril
( ) Fuskat på ett prov
(x) Glömt någons namn
(x) Sovit naken
( ) Tatuerat mig
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen .
(x) Rakat mig någonstans förutom i ansiktet
( ) Hoppat fallskärm
Ärligt känns det som att de flesta av punkterna kommar att checkas av runt sommartiden. Happ Hipp.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hahaha absolut, kärt barn har många namn! Nässjö kan kallas både blind date, plågeri, asgarv, luffarfasoner och äventyr! ^^

    2011-04-13 | 13:21:36
    Bloggadress: http://trillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: