husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Superpepp vår!

Kategori: Allmänt

Vet ni vad?! Jag hittade lite bilder från förra våren, ni vet, den som väntar på mig efter ännu ett år i Jönnsbo? Fetgilla!

Pämms i mitten, resterande två är okända än idag- tror jag...
Pämms i supersäxiga brillor. Vem äger dessa?!
Näth och Fäth, notera den otroligt eleganta vintage hatten jag stoltserar med. Den kvällen drack vi mycket rödvin ur Fäth gigantiska vinglas som är superduper praktiska eftersom man underskattar den mängd dryck dessa kan kan bära.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hahaha omg när är dessa bilderna ifrån? xD

    2011-04-19 | 09:46:09
    Bloggadress: http://trillgren.blogg.se/
  • Natalie säger:

    Från i vår nån gångXD Haha har inget minne av de blåa bilderna, men min iphone säger att det är från maj^^

    2011-04-19 | 11:39:17
  • Emma säger:

    HAHA våren-11 ska minst bli bättre än våren-10, även om det kommer bli ganska svårt att toppa... Men det ser ut att bli solväder nästa vecka! ;)

    2011-04-19 | 12:06:25
    Bloggadress: http://trillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: