husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Debath

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på gårdagens debatt. Galet. Såg uppdrag gransknings om förlossnigsskador nu i veckan och äcklas så otroligt över hur kvinnors hälsa sätts åt sidan och en skada som lätt går att reducera inte prioriteras för att barnmorskorna är för lata och beter sig som passiva lurkar i förlossningsrummet. Herregud. Och bemötandet kvinnorna i UG hade fått efter att det fått sina skador. Ingen info eller hjälp. Verkligen, FAIL på er som låter detta hända. Men det är klart, när det kommer till kvinnor och deras vajajus är det inte lika viktigt, sluta klaga fan du har ju fått en unge! Vasaru? Kan du inte ha sex längre? Vad ska du med det till när du fått barn? Nu är du otacksam, tänk på ungen istället. Nä usch, kvinnokrämpor ska jag till min död undvika, och OM det skulle vara så att jag kommer få för mig att nåndag föda barn drar jag till Finland. Heippa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: