husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Kyrkdags!

Kategori: Allmänt

Näe, men har däremot kollat på Harry Potter och kärrat ner mig ännu mer i Rupert Grint. Gingers are the way to go, typ. Vet inte om det finns så mycket mer att göra på söndagar heller förutom att ha en helig upplevelse med film och kaffe. Alot of coffe. Blev så lycklig för en stund sen så mamma kommer in och säger att hon håller på att fixa kaffe, så hon är min favorit människa idag. Inte bara för att hon gör kaffe åt mig, utan för att hon också är ginger, cirkeln är sluten.

Åker till Jönköping nu på fredag, och ska bo hos världens bästa skåning i Råslätt; PÄMMA! Jag tror att hon kommer få en mindre chock då få är medvetna om mina kaffe vanor, och hon dricker inte änns kaffe så hon kommer nog få kickar av bara lukten då mitt coffe making är en konstant sysslesättning. Men men, nu ska jag FIKA^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: