husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Nu kan jag sova.

Kategori: Allmänt

Efter en lyckad tvätt av allt som möjligen går att tvätta i mitt hem har jag intagit sängen i hopp om att få insomna till en Rupert Grint film. Ah. Jag vet, mina känslor för honom har ännu en gång uppkommit för fjärde året i rad nu, sommartid, as always. Jag vet att min kära qvinna Pämms kommer googla hans namn i förundran om vem denna dude är, och ja, hon kommer att börja skratta. För att bespara er andra att eventuellt googla hans namn kan jag skriva ut det namn han är mest känd för: Ron Weasley, rödtotten från Harry Potter. Förstår själv inte varför i hela friden jag skulle fatta tycke för honom, kan det vara för att Harry själv är otroligt ohet on/off screen, eller för att jag inte är lesbisk och inte finner Hermione speciellt tilltalande? Jag vet inte. Måste dock tillägga att sexscenen i Cherry Bomb han medverkade i inte gjorde saken bättre. Ingenstans.

Jag dör. Och jag vet att du fortfarande skrattar Pämms.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: