husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Blodet kommer flyta, bäbisar kommer gråta. I will laught.

Kategori: Allmänt

Klockan är visserligen bara strax efter nio, but hey, är redan inne på tredje kaffekoppen. Sweet life of kontorsarbete avec en fin fin kaffemaskin. Dock måste jag påpeka att de olika kaffesorterna man kan välja på denna fina automat skrämmer mig lite, latten som finns smakar fantastiskt dåligt. Det smakar inte kaffe, inte mjölk, utan någon typ av aromatiskt fail av de rester som maskinen vill bli av med. Min kaffe favorit i dessa miljöer, efter utbudet såklart, är ett vanligt svart kaffe som man häller helt vanlig svensk mjölk från någon bondgård i närheten. Klass. Prestige. Happyface.









BTW! Om 29 dagar tänker jag sitta och tvinga i Pämms kaffe på starbucks i Paris. Förvända er skrik, tårar och blod! Mohahaha!

Kommentarer

  • Emma säger:

    HAHA you wish! ;) Jag ska ta med mig en stor fet livvakt som ska rädda mig från såna hemskheter och plågerier ^^

    2011-06-30 | 15:03:24
    Bloggadress: http://trillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: