husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Ett besök hos medicinmannen.

Kategori: Allmänt

Herregud! Min knä som jag hade sönder i höstas har bråkat lite med mig den senaste tiden. Jag har fått träffa läkare och dyrlikt men dom har bara sagt: "Ditt knä är helt återställt", när det känns som att jag har en stor legobit mellan knäskålen och benet. Idag fick jag i alla fall en tid av min fina pappa till en kille som typ knäcker igenom kroppen och trycker på nerver där man har ont. Kan handla om allt från en idrottsskada, arbetsskada, stressrelaterade och alla antra typer av smärta små tomtar kan ha åstakommit sig. Jag får först lägga mig ner på en brits och han ser på en gång(!) att min vänstra knä inte mår så bra. Efter cirka 40 minuters tryckande och klämmande var knät som nytt. Ahmaaazing! Han hade också ett lagom stort sortiment av naturmedicin, den moderna tidens medicinman! Kommer från och med nu dissa den vanliga sjukvården, dom har gjort absolut noll för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: