husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

För att jag är upptagen.

Kategori: Allmänt

Det är därfar jag inte hinner skriva så mycket nuförtiden. Jobbar, lever och svälter. Det vackra livet en student lever på sommaren, utan CSN. Har dock ett jobb som jag trivs sjukt mycket med, och eftersom jag har jobbar 50 timmar extra so far, ska jag åka till Paris! En underbar spontan ideé som idag blev till verklighet då både hotell och flyg är bokat. Vem kommer på en sådan underbart spontan tanke kan man fråga sig?! Jo, jag och Pämms, min skåning. Har känns mig lite smått heartbroken efter att Sweden Rock Festival var slut, och ja, det kanske fälldes en tår eller två dagarna efter hemkommsten. Men nu blickar jag frammåt, fakking Paris! Lycka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: