husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

FF - Fuck Frälsningsarmén

Kategori: Allmänt

Jag gillar organisationer som lyfter fram och hjälper människor i nöd, och beundrar verkligen de människor som tar av sin egna tid för att hjälpa andra. Det är därför jag blir så ledsen när jag ser sånt som kalla faktas granskning där de trycker ner och diskriminerar människor för att de är homosexuella. Jävla röfhattar. De nämnde ett bibel citat som jag reagerade på, och jag hade en annan tolkning då denna rad:
"Du får inte ligga med en man som man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt."
— (3 Mos 18:2)



Det ända jag får ut av denna rad är att man inte ska sexa sin kvinna i röven, därimot får man ligga med män hur mycket man  vill, bara man gör det i tvåan. Men verkligen, vilka typer. Tycker som sagt att det är otroligt tråkigt att frälsningsarmén har agerat som de har, har alltid gillat deras secondhand och köper mycket där, men nu är det slut med det. Hoppas att fler reagerar och bojkottar frälsningsarmén, och köper cheesburgare till de hemlösa, det tänker jag göra.
Ni kan sluta ta mina skattepengar också. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: