husgud

Vissa tror på bibeln, jag tror på 50 nyanser av grått.

Det som fastnat på bild.

Kategori: Allmänt

Har tagit lite kort under den gångna veckan. Tyvärr verkar jag vara en såndär person som inte har kameran fastklistrad i pannan, men jag försöker att försöka ta bild på det som åtminstånde verkar intressant. Notis till mig själv: Ta bild på en tjockis som åker Walmart-permobil. Dom tutar när de backar...Lol.
Jag har fixat ett amerikanskt ID-kort för att amerikanerna tycker att de är så JÄVLA SPECIELLA SÅ ATT DE INTE BEHÖVER GODTA UTLÄNDSKA ID-KORT. Ibland blir jag mätt på deras egocentriska attityd.
En large coke sa jag, och fick en hink med ett sugrör i.
Ett suddigt Chicago by night from flygplan.
Downtown Brookings där ingenting händer. Hittills i alla fall, nu har studenterna kommit tillbaka så det blåser väll liv i tillvaron. Hoppas jag.
En vägg på ett gult hus.
Walmart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: